Selasa, 1 Mac 2011

sedihh!!!

incik blog...sy sdih...sdih sgt2...sy xtau nk cite kat sape..incik blog dgar erkk apa yg sy nk ckap..incik blog jer la yg sy ada skang neyhh...huhuuhuh..incik blog...nape sy rsa mcm sy dikhianati...tp sy dah cuba buang perasaan tue jauh2..sy xnak perasaan sy yg kuat mnyatakan sy dikhianati tue menguasai diri sy...sy yakin sy dpat hadapi perasaan neyhh..


incik blog..sy rsa mcm sy xnak jumpa sape2..sbb tue la sy abiskan msa sorg2 td kat pokok tnjung...incik blog...dlu sy penah ckap kat incik blog..sy perlukan sahabat utk teruskan hidup..tp skang neyhh incik blog..sy mula ragu2 dgn kata2 sy aritue...sy dah mula rsa keseorangan....huhuuhu


incik blog...sy dah xleh taip bnyak2..sy sdih sgt2...incik blog...yg nie jer erkk utk mlm neyhh..incik blog jga diri leklok..sy syg incik blog!!!

5 ulasan:

  1. nape ni dear ??
    got a prob ??

    BalasPadam
  2. kenapa ni ida?????aku xpenah menkhianati kamu...kerna dirimu yg begitu bharga..jgn sdey kerna aku akn lagiiii turut sdey kalo kamu sdey....aku akan lagiii asa bersalah kalu kamu mcm ni....sbb aku asa aku wat kamu sdey...yg hg p kt pkok tnjung napa???apa guna aku sbgai kwn kalu hg p sdeh sorg kt pkok tnjung.aku asa aku xguna sbg kwn lau hg mcm ni...mcm mna hg xsuka tgk aku sdeh mcm tuh aku pon xsuka tgk hg sdeh...tetiba aku pon nk nangis:(

    BalasPadam
  3. aq xdak pape la..perasaan aq jer tue...huhuhuh

    BalasPadam
  4. ptut la suker sgt ajak aku g pokok tnjung...mmg poko tnjung byk simpan kish ssuker duka bdk 3rd nih...hahhaaa

    BalasPadam
  5. sem neyhh sem terakhir la utk aq luahkan kisah ska duka kat pokok tnjung tue..huhuhu..cam sedih la plak...

    BalasPadam